خرید لپ تاپ استوک اروپایی و مزایای خرید لپ تاپ دست دوم

مجله تکنولوژی و بررسی اخبار روی دنیای آی تی و فناوری اطلاعات | اخبار روز دنیا از تازه های تکنولوژی

خرید لپ تاپ استوک اروپایی و مزایای خرید لپ تاپ دست دوم

۲۱۴ بازديد
  • پردازنده (CPU) 5600u 5th, Core i7
  • لپ تپ استوک دانشجویی
  • سرعت متوسط پردازنده
  • گران قیمت
  • بهرهمندی از پردازندههای توانمند

با این حال، اگر نیاز به استفاده از گرافیک های سنگین دارید و قابلیت حمل برای شما در اولویت نیست، ممکن است به نفع شما باشد که گزینه­های دیگری مانند لپ تاپ را در نظر بگیرید. خرید لپ تاپ استوک اروپا هر کدام از این دستگاه­ها کاملاً با یکدیگر متفاوت هستند.  لپ تاپ یک رایانه شخصی قابل حمل است، عملکردهای آن کاملاً شبیه رایانه­های رومیزی است و برای افراد تجاری گزینه بسیار خوبی است، در حالی که دانش آموزان نیز از لپتاپ برای انجام تکالیف خود استفاده می­کنند. از سوی دیگر، نوت بوکها دستگاههای کامپیوتری کوچکتر و ارزانتری هستند که برای کارهای محاسباتی اولیه مانند تایپ، ایمیلها یا مرور وب طراحی شدهاند. آن­ها را می توان به راحتی در کوله پشتی، کیف یا کیف بزرگ به دلیل اندازه کوچک­تر قرار داد. و اولترابوک­ عملکرد بهتری نسبت به نوتبوک دارد و بسیار شبیه لپ تاپ است. با همه این توضیحات، هر کدام از این دستگاه­ها اندازه­ها، ویژگی­ها و قیمت­های بسیار متنوعی دارند که انتخاب از میان این گزینه­ها را به یک چالش تبدیل می­کند. به همین دلیل باید قبل از خرید بفهمید که چه نیازهایی دارید.

لازم به ذکر است بدانید که صفحه نمایش این مدل فول اچ دی است و مناسب تماشای فیلم و سریال است. همچنین وبکم، کارت خوان، صفحه نمایش مات، تنوع پورتهای مختلف از ویژگیها و امکانات این لپ تاپ به حساب میآید. بیشتر بخوانید: آیا لپ تاپ و کامپیوتر ما سیستم مورد نیاز ویندوز 11 را دارد؟ لپ تاپ Asus ZenBook Q407lQ از بهترین لپ تاپ های برند ایسوس است که طراحی آن از خلاقیت و نوآوری بهره برده است. نمایشگر صفحه لمسی با حساسیت بالا و حاشیه های کم و از نسلهای قبلی بسیار نازک تر است. طراحی این مدل به گونهای است که کیبورد بصورت اتومایتک در راحتترین حالت خود قرار گیرد و در نتیجه سیستم خنک کننده و صدا بهترین عملکرد را از خود به نمایش بگذارد. این لپ تاپ با پردازنده شش هسته ای Ryzen 5 4500U از AMD و فرکانس 3.8 گیگاهرتز است و 4 مگابایت حافظه کش و 8 گیگابایت حافظه رم از نوع DDR4 سرعت بالایی دارد.

لپ تاپ FX506LH از سری TUF Gaming نیز از همین مدلهاست. این لپ تاپ که از پردازندهی نسل دهمی اینتل Core i5 و گرافیک Nvidia GeForce GTX 1650 است، جزو معدود مدلهایی است که از نمایشگرهای IPS با نرخ تازه سازی ۱۴۴ هرتزی بهره میبرد. این موضوع در کنار ۱۶ گیگابایت رم یا فرکانس ۳۲۰۰ مگاهرتزی و ترکیب ایده آل حافظهی HDD و SSD از بهترینهای زیر ۳۰ میلیون تومان است. اماسآی (MSI) همواره از برندهای فعال گیمینگ در برند ایران شناخته میشود. این برند مدلهای فراوانی در گسترهی قیمت اقتصادی تا لوکس عرضه میکند که برخی از آنها نسبت به کانفیگ از ارزش خرید بالایی برخوردارند. لپ تاپ MSI مدل GF63 Thin یکی از این مدلهای نسبتا ارزان قیمت است. لپ تاپ دست دوم و در نهایت آخرین مدلی که در این لیست معرفی میکنیم، از جمله جدیدترین سریهای ایسر () است. لپ تاپ ایسر مدل Nitro 5 AN515 که با کارت گرافیک سری ۳۰ عرضه شده است توانایی رندر بالاتر و همچنین بهره گیری از تکنولوژیهای بصری مدرنتری نسبت به سایر مدلهای این لیست دارد. در این مقاله به معرفی لپ تاپهای گیمینگ ارزان قیمت پرداختیم. این مدلهای منتخب شامل لپ تاپهایی هستند که تا بازهی قیمت ۳۰ میلیون تومان میتوانند تجربهی کامل را از نسل هشتم و بعضا بازیهای جدیدتر در اختیار کاربران قرار دهد. همچنین این مدلها توانایی ارائهی تجربهایی باکیفیت از غالب بازیهای آنلاین چند نفرهی محبوب را دارند. این مقاله به منظور پوشش دادن نیاز غالب کاربران، از این پس به صورت ماهیان و با افزودن مدلهای به روز و ارزان قیمت لپ تاپ گیمینگ بهروز رسانی خواهد شد. توجه داشته باشید که به منظور مطالعهی با جزییات بیشتر میتوانید از «هرآنچه که باید پیش از خرید لپ تاپ گیمینگ بدانید» به عنوان مقالهی مکمل کمک بگیرید.

  • سخت افزار به کار رفته در Toshiba Satellite Radius 11
  • بردهای داخلی
  • لپ تاپ ایسوس مدل TUF FX506LH
  • Fingerprint reader
  • مانیتور لپ تاپ شما نیازمند سلیقه شما است

فلت صفحه نمایش از تعدادی سیم های افشان نازک تشکیل شده است که در اثر باز و بسته شدن دستگاه به مرور زمان سیم ها قطع می شوند و نور دستگاه دچار مشکل می شود. عدم شناسایی USB مربوط به ویندوز، درایورها و چیپ جنوبی لپ تاپ می باشد که قابل تعویض می باشد. اگر USB2 دستگاه کار کند اما USB3 دستگاه کار نکند مربوط به IC کنترل USB3 می باشد و قابلیت تعویض را دارد. این ایراد مربوط به کارت وایرلس دستگاه می باشد. این موارد مربوط به IC کنترل شبکه می باشد و در صورت خرابی IC قادر به شناسایی شبکه نیست که با تعویض IC ایراد رفع میشود. این ایراد مربوط به اسپیکرها و IC کنترل صدا می باشد که با تعویض IC ایراد رفع میشود. این قسمت در مادربرد تامین کننده ولتاژ LCD یا LED لپ تاپ است که خرابی آن باعث عدم نمایش تصویر میشود.

اما باید بدانید که این تصور کاملا اشتباهی است. لپ تاپ ممکن است در اثر استفاده زیاد، دچار مشکل شده و درست زمانی که به آن نیاز دارید، ناگهان خاموش شود و دیگر کار نکند. طول عمر یک دستگاه تحت تاثیر عوامل مختلفی قرار دارد که شامل نحوه استفاده، مدلهای مبتنی بر تکنولوژیهای جدید، ورود تکنولوژیهای نوین و عوامل دیگری است. اگر لپتاپ مستقیم با برق کار کند، مشکلی ندارد؟ پاسخ کارشناس حرفهای: خیر. اگر لپتاپ شما به صورت مستقیم با برق کار کند مشکلی برای آن پیش نخواهد آمد. قیمت لپ تاپ لنوو استوک فقط توجه داشته باشید که در زمان قطع ناگهانی برق ac ممکن است اطلاعاتی که در آن لحظه روی آن کار میکردید، ذخیره نشود؛ چون سیستم بلافاصله خاموش خواهد شد. پس بهتر است برای کار با لپتاپ از باتری استفاده کنید تا اگر برق شهری قطع شد مشکلی برای اطلاعات جاری شما پیش نیاید. مزیت مکبوک در مقایسه با لپتاپهای دیگر چیست؟

به طور کلی ، Asus X543MA-DM905 را می توان محصولی با طراحی شیک و ویژگی های قابل قبول در نظر گرفت که برای کارهای روزمره در محل کار یا خانه گزینه ای عالی است. امکان افزودن RAM و نصب حافظه SSD در این محصول وجود دارد که ارزش خرید بالایی را به آن بخشیده است. و این مشخصات یک لپ تاپ خوب برای دانشجو می تواند باشد. بدون شک لنوو یکی از شرکت هایی است که تجربه خاصی در طراحی و ساخت لپ تاپ های متوسط و اقتصادی دارد و مدل های زیادی را در این رده تولید کرده است. IdeaPad S145-15IGM یکی از محصولاتی است که برای استفاده عمومی است و برای استفاده روزمره مناسب است. این محصول لنوو ظاهری ساده و یکنواخت دارد اما رضایت بخش است و کمتر لکه ها ، آلودگی ها و اثر انگشت ها را جذب می کند. این دستگاه حدود 23 میلی متر ضخامت و 2200 گرم وزن دارد که نمی توان از آن به عنوان برتری نسبت به سایر محصولات یاد کرد ، اما به طور کلی مانعی در حرکت ندارند.

  • حافظه رم پایین
  • وجود Bloatware در بخش های مختلف نوتبوک
  • ۱۶ گیگابایت حافظهی رم
  • بدنه محکم و طراحی صنعتی
  • صفحه نمایش درخشان
  • تماس با ما

در این لپ تاپ از پردازنده های نسل ۴ MQ، MX و Xeon استفاده شده است. در این لپ تاپ پردازنده های ۴۸۰۰MQ و ۴۹۰۰MQ، ۴۹۱۰MQو ۴۹۳۰MX و همچنین E3-1535M استفاده شده است. این پردازنده ها در میان هم رده های خود جز قویترین ها بوده و باعث شده که این لپ تاپ به غولی بی رقیب تبدیل شود. برای این لپ تاپ همانند پردازنده آن از قویترین کارت گرافیکی ممکن استفاده شده است. کارتهای گرفیکی استفاده شده در این لپ تاپ از نوع Nvidia Quadro و قویترین آنها هستند. در این لپ تاپ از کارت های گرافیکی Nvidia Quadro K3100m با طرفیت ۴GBو Nvidia Quadro K4100m با ظرفیت ۴GB و Nvidia Quadro K5100m با ظرفیت ۸GB و Nvidia Quadro M3000M با ظرفیت ۴GB استفاده شده است. برای این لپ تاپ قابلیت استفاده از رم تا ۳۲ گیگابایت ایجاد شده است. برای این لپ تاپ ۴ نسل ارائه شده است. برای نسل G2 این لپ تاپ تا حجم ۳۲ گیگابایت رم را پشتیبانی می کند که دارای ۴ اسلات قرارگیری رم است که از این ۴ اسلات ۲ عدد در زیر کیبورد قرار دارد.

کاربران این مجموعه نرمافزار به این اقدام ادوبی پی بردند و ادوبی در واکنش به این رسوایی تنها پذیرفت که راهکارهای امنیتی این شرکت در سطح مناسبی نیست و از این پس برای رفع این مشکل تلاش خواهد کرد! مدتی بعد در فتوشاپ CS5 نیز یک نقص امنیتی یافت شد که ادوبی آن را برطرف نکرد! کاربرانی که متمایل به رفع این نقص امنیتی و دریافت آپدیت امنیتی جدید این نرمافزار بودند، بهناچار باید هزینه آن را پرداخت میکردند! سوءآستفاده ادوبی از ترسافزار برای ترساندن کاربران و تحمیل ذهنی لزوم استفاده از ابزارهای برطرفکننده مشکلات سیستم (repairs) که استفاده از آنها ضرورتی نداشت، یکی دیگر از اقدامات غیراخلاقی ادوبی است. در سال ۲۰۲۱ یکی از کاربران سرویس ادوبی کریتیو کلود با انتشار توییتی اذعان کرد پس از ثبت درخواست لغو اشتراک این سرویس، متوجه شده ۲۹۱.۴۵ دلار هزینه لغو اشتراک برای او منظور شده است! مدتی بعد تعدادی از کاربران دیگر نیز گزارش کردند که چنین هزینه سنگینی به آنها نیز تحمیل شده است.

  1. NVIDIA Quadro FX 1800M graphics with 1GB dedicated GDDR3 video memory (128 Bit @ 1100 MHz)
  2. لپ تاپ استوک ایسر
  3. عمر متوسط باتری
  4. کارت گرافیک NVIDIA GEFORCE MX 130
  5. HP EliteBook x360 1040
  6. سرعت ساعت: 6 هسته 2.6 گیگاهرتز
  7. LCD و تاچ
  8. اندازه صفحه نمایش 11.6 اینچ

لپ تاپ 15.6 اینچی مدل precision 5510 یکی از محصولات پرقدرت برند کمپانی dell است. شرکت dell در این کانفیگ از پردازندهی مرکزی INTEL i7 6820HQ استفاده کرده که به همراه 16 گیگابایت رم از نوع ddr4 به خوبی از پس محاسبات حرفه ای بر می آید. پردازشگر گرافیکی حرفه ای و قدرتمند NVIDIA QUADRO m1000m با 2 گیگابایت حافظه ی اختصاصی از دیگر مشخصات فنی این مدل می باشد. صفحه نمایش 15.6 اینچی FHD این لپ تاپ دارای روکش مات است که از بازتاب نور در محیط های باز و پر نور جلوگیری می کند. این محصول هم مانند بسیاری از محصولات برند dell از کیفیت و دوام بالایی بهره می برد. وزن 1.7 کیلو گرمی، این لپ تاپ را به نمونه ای ایده آل برای جا به جایی راحت تبدیل کرده است. به همین دلیل می توان از این محصول به عنوان یک لپ تاپ مناسب برای کاربری های متفاوت استفاده کرد. طراحی شیک و زیبا، تاچ پد یک تکه، پورت های متعدد از جمله ویژگی ها و امکانات این محصول می باشند.

در این مطلب قصد داریم نکاتی را معرفی کنیم که هنگام خرید لپ تاپ دانشجویی حتما باید مد نظر قرار داد؛ نکاتی که نیازهای یک دانشجو را بازگو میکند. سعی کنید لپ تاپی را که برای استفاده در مدرسه یا دانشگاه می خرید با دقت و آگاهی بالایی انتخاب کنید و قبل از آن، بخش آی تی دانشکده یا دانشگاه را چک کنید. مسئولان این بخش معمولا همیشه فضاهای اندکی برای لپ تاپ و دسکتاپ های دانشجویان در نظر دارند؛ قیمت hp zbook 17 g2 از این رو توصیه هایی در مورد لپ تاپ ها و نرم افزارهایی که می توانید داشته باشید به شما می کنند. اطلاعاتی که مسئولین بخش IT دانشگاه در اختیار دانشجویان می گذارند، ایده و نظرات کلی است، اما می توان هنگام خرید لپ تاپ دانشجویی آنها را مد نظر قرار داد. کدام کارم را راه میاندازد؟ همان طور که می دانید جنگ میان طرفداران و دوست داران مک (مکینتاش) و ویندوز چند دهه ای است که به قوت خود باقی مانده است و همچنان رو به درازا می رود و ادامه دارد.

 
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.