قیمت روز لپ تاپ استوک و خريد و فروش لپ تاپ دست دوم

مجله تکنولوژی و بررسی اخبار روی دنیای آی تی و فناوری اطلاعات | اخبار روز دنیا از تازه های تکنولوژی

قیمت روز لپ تاپ استوک و خريد و فروش لپ تاپ دست دوم

۲۵۷ بازديد

این کالا از درجه ی A است. مزایای لپ تاپ های استوک چیست؟ مهم ترین عامل برای انتخاب یک دستگاه استوک اختلاف قیمت بین لپ تاپ استوک وآکبند است . این تفاوت در کم ترین حالت از چند برابر شروع می شود و گاهی اوقات به دهها برابر می رسد یک دستگاه استوک به قیمت واقعی ۱ میلیون تومان احتمالا قیمت آکبند آن ۳ میلیون تومان به بالاست . معایب لپ تاپ های استوک چیست ؟ لپ تاپ های استوک معمولا از نظر ظاهری دستگاه های ظریفی نیستند دلیل این نیز در کیفیت ساخت بسیار بالای قطعات ، مادربوردهای ۸ لایه و مقاومت بالای آن در استفاده های سنگین ،طولانی مدت و طول عمر بالاست. لپ تاپ های این رده دارای وضعیت ظاهری بسیار تمیز بوده و معمولا فاقد خط وخش می باشند ، قیمت روز لپ تاپ استوک حتی بعضی ها با نو فرقی ندارند .این کالا ها کم کارکرد بوده و کارکرد کمتر از ۶ ماه دارند.

  1. زیبایی ظاهری
  2. صفحه نمایش: 15.4-inch (diagonal) LED-backlit display with IPS technology
  3. پردازنده: Intel Core i7-8750H
  4. آداپتور لپتاپ فوجیتسو

پس بهتره لپ تاپی انتخاب کنید که بتونه نیازهای شما رو حداقل تا چند سال برآورده کنه. سلام برای کار معلمی چه لپ تاپی مناسبه ممنون میشم راهنمایی کنید و البته قیمتشم مناسب باشه بین ۱۰تا ۱۵تومن؟ اگه منظورتان از معلمی استفاده از ابزارهایی مثل ورد و پاورپوینت و … هست، لپ تاپ هایی که مقاله «بهترین لپ تاپ های زیر 15 میلیون تومان» پیشنهاد داده ایم میتونند گزینه های مناسبی برای شما باشند. سلام خسته نباشید من کارم راجع به نوشتن مقاله هست و یه لپ تاپ می خواستم بخرم که باهاش کارهای نوشتن انجام بدم، اینترنت، فیلم و بازی های متوسط هم بتونه باز کنه، مهم ترین معیارم هم اینه که باطری نسبتا خوبی داشته باشه و نوشتن باهاش راحت باشه، پیشنهادتون برای من به نظرتون کدوم مدل لپ تاپه؟ تمام لپ تاپ های که مقاله «بهترین لپ تاپ های زیر 20 میلیون تومان» و حتی «بهترین لپ تاپ های زیر 15 میلیون تومان» پیشنهاد داده ایم گزینه های مناسبی برای کارهای روزمره با یک بودجه حداقلی هستند.

یک لپ تاپ یا کیس آماده استوک میتواند سالها استفاده باشد یا تنها مدت کوتاهی کار کرده باشد اما مرجوع شده باشد که حالا به عنوان استوک فروخته میشود. باید در نظر داشته باشید که اغلب قطعات کامپیوتر و لپ تاپهای استوک سالها استفاده شدهاند و پس از سرویس یا تعمیر، به عنوان کالای استوک روانه بازار شدهاند. پس وقتی که درباره یک کالای استوک صحبت میکنیم، میتواند هر شرایطی داشته باشد اما در هر حالت یک کالای غیر نو و کارکرده است. کمپانی لنوو، یک شرکت چند ملیتی فعال در زمینه تولیدات کامپیوتری از سال 1984 در آمریکا می باشد. این کمپانی همواره در زمینه ی آی تی فعالیت داشته و در زمینه هایی همچون، لپ تاپ، موبایل و تبلت نقش داشته است.  لپ تاپ های ساخت این کمپانی، دارای تنوع بسیار زیادی در ویژگی و سخت افزار می باشند و طیف گسترده ای از کاربران با کاربری های متفاوت را پوشش می دهند. از مهمترین لپ تاپ های لنوو، سری تیکنپدهای خوش ساخت و حرفه ای این شرکت به عنوان استوک در بازار به فروش می روند.

CX61 یکی از بهترین نوت بوک های ساخته شده توسط MSI است که به عقیده بسیاری از کاربران یکی از با کیفیت ترین محصولات این کمپانی هم می باشد. این نوت بوک در زمان عرضه نسبت به نوت بوک های دیگر بیشتر مورد توجه قرار گرفت و البته به فروش بالاتری هم دست پیدا کرد. MSI در ساخت این لپ تاپ سعی نموده است که از باکیفیت ترین محصولات قطعات استفاده کند و نتیجه این شده است که محصولی بسیار خوش ساخت و البته کارآمد را به بازار عرضه کرده است. کارایی مثبت این لپ تاپ در حد بسیار خوبی است و همانند دیگر محصولات MSI می تواند که به خوبی نیازهای کاربر را در هر زمینه ای مهیا کند. صفحه نمایش 15.6 اینچی این لپ تاپ یکی از برترین قسمت های آن می باشد که کیفیت بسیار خوبی دارد و این توانایی را دارد که تصاویر را به بهترین شکل ممکن برای کاربر به نمایش در بیاورد. این صفحه نمایش مات،دارای زوایای دید بسیار خوبی است و کاربر می تواند که از چندیدن زاویه مختلف بدون افت کیفیت،تصاویر پخش شده را مشاهده کند و هیچ مشکلی در این زمینه نداشته باشد.

این روزها به لپ تاپ های لمسی موجود در بازار لقب هیبریدی داده شده است. لپ تاپی که بخوبی می تواند جایگزینی برای تبلت نیز باشد. اکثریت لپ تاپ های لمسی موجود در بازار سبک هستند و به راحتی قابل حمل می باشند این مدل لپ تاپ های لمسی تاشو با قلم ارائه شده و از فناوری هایی همچون لمس چند انگشتی نیز پشتیبانی می کنند. خرید و فروش لپ تاپ دست دوم یکی از خصوصیت هایی که لپ تاپ های لمسی دارند این است که سازندگان این سبک لپ تاپ ها همیشه در صدد هستند تا قابلیت حمل را در این سبک لپ تاپ ها آسان کنند. علت این همه تلاش این است که کاربران در هر مکان و موقعیتی که هستند بدون هیچگونه مشکل و سختی بتوانند لپ تاپ خود را همراه داشته باشند. در ساخت لپ تاپ لمسی از پردازنده های بسیار قدرتمندی استفاده نمی شود اما این دلیل بر بی کیفیت بودن آن ها نیست. باید به این نکته اشاره داشته باشیم که لپ تاپ های مدل لمسی از بهترین و قدرتمندترین لپ تاپ های موجود در بازار می باشند.

پشت دستگاه میزبان درگاه ورودی شارژر، پورت HDMI، پورت تاندربولت (USB Type-C)، پورت LAN و دو درگاه USB 3.0 است. پورتهایی که روی لبهی سمت راست قرار دارد به ترتیب mini DisplayPorts، جک ۳.۵ میلیمتری صدا و دو پورت USB 3.0 است که در کل چهار پورت یواسبی را برای P50 شامل میشود. لبهی سمت چپ خلوتترین لبه است و یک کارتخوان و پورت ExpressCard 34 (درگاهی که انتخابی است و ممکن است در بعضی مدلّها نباشد) را میزبانی میکند. وبکم P50 هم در نور زیاد و هم در محیطهای کمنور تصاویر خوب و باکیفیتی میگیرد. البته باید به این نکته که در اکثر عکسهای گرفته شده در نور کم دیده میشود اشاره کرد و آن پیکسلپیکسل شدن تصاویر است. قویترین پردازندهی نسل ششم اینتل، رم DDR4، حافظهی داخلی SSD با سرعت زیاد برای ذخیره وانتقال اطلاعات و کارت گرافیک حرفهای برای لپتاپهای صنعتی تمام چیزی است که لنوو برای این دستگاه بینظیر به کار گرفته است. پردازندهی مرکزی Core i7 6700HQ با فرکانس پایهی ۲.۶ گیگاهرتز توان انجام محاسبات سنگین را دارد و با فناوری Turbo Boost تا فرکانس ۳.۵ گیگاهرتز هم میرسد. حافظهی رم با ظرفیت 16 گیگابایت از نوع DDR4 و حافظهی داخلی از نوع حافظهی خشک (SSD) با ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت دیگر ویژگیهای سختافزاری لنوو P50 است. با این میزان رم میتوانید تعداد زیادی تب (Tab) در مرورگر باز کنید و حتی ویدیوی 4K هم پخش کنید بدون اینکه با کندی و هنگکردن مواجه شوید. این سختافزار را میتوان برای انجام کارهای سنگین و حرفهای و حتی مدلسازی سهبعدی هم استفاده کرد. پردازندهی گرافیکی لنوو P50 با مدل Quadro 1000M ساخت شرکت Nvidia است و کارت گرافیکی قوی و حرفهای است که برای لپتاپهای صنعتی و به اصطلاح workstationها طراحی و ساخته شده است. با این تراشهی گرافیکی میتوان برنامهی Auto CAD را بهراحتی اجرا کرد یا کارهای ویرایشی مختلف اعم از ویدیو و عکس را انجام داد.

  1. قدرت پردازش بالا
  2. حافظه: 256 - 512 گیگابایت اساسدی
  3. پردازنده گرافیکی: GeForce GTX 1650 Ti GDDR6
  4. Asus Vivobook 15

همانطور که می دانید برای تولید این نور ، از لامپ های مخصوصی استفاده می شود که جریان کشیده و باتری لپ تاپ را مصرف می کنند . از عوامل موثر در کاهش مصرف باتری لپ تاپ ، نور پس زمینه کی برد ( در برخی کی برد ها این نور پس زمینه وجود دارد ) می باشد . پس اگر در محلی قرار دارید که می توانید صفحه کی برد را ببینید و از آن استفاده نمایید ، بهتر است نور پس زمینه کی برد را خاموش نمایید . البته در برخی لپ تاپ ها شما می توانید نور پس زمینه کی برد را در چند مرحله کم و زیاد نمایید و شما می توانید نور پس زمینه کی برد را تا جایی که ممکن است کم نمایید . برخی دوستان از حافظه فلش و یا حافظه جانبی خارجی برای نگهداری و ذخیره اطلاعات استفاده می کنند . این موضوع قابل تحسین است و ما به مشتریان خود سفارش می کنیم که برای بگهداری فایل ها مثل فیلم و عکس از حافظه جانبی خارجی استفاده نمایید.

پورتها و درگاهها یکی دیگر از قابلیتهای مهم در لپ تاپ ایسوس میباشد که امکان انتقال اطلاعات از لپ تاپ به دستگاهی دیگر و برعکس را برای دسترسی به اطلاعات ضروری و لازم برای شما فراهم میکند. وای فای، کارت حافظه، بلوتوث، پورت HDMI، 1 پورت USB3.1 و پورت USB TYPE-C از پورتها و شبکههای انتقال بیسیم اطلاعات در لپ تاپ Asus Vivo Book C509J میباشد. لپ تاپ ایسوس مدل C509J با باتری لیتیوم یونی 2 سلولی با ظرفیت 32 وات ساعت امکان کار کردن با لپ تاپ تا ساعتها بدون احتیاج به شارژ مجدد را به شما میدهد. باتری لیتیوم یونی نسبت به باتریهای نسل گذشته بکار رفته در لپ تاپها، افزایش طول عمر، وزن سبک، شارژدهی عالی و کیفیت و کارایی بسیار بالایی دارد. پردازنده گرافیکی لپ تاپ ایسوس C509J ساخت شرکت INTEL است که در این زمینه سرآمد میباشد. با حافظه 2 گیگابایت و مدل GFORCE MX110، که از عملکرد بسیار مناسبی برخوردار است. به طوریکه امکان کار کردن با برنامه فتوشاپ را به صورت حرفهای و انواع بازیها با کیفیت بالا را برای شما فراهم میکند. استوک لنوو در واقع لپ تاپ ایسوس C509J با این کارت گرافیک نیاز گیمرها را به خوبی تامین میکند و همچنین کار با فتوشاپ را به یک تجربه لذت بخش برای شما تبدیل خواهد کرد. شما میتوانید لپ تاپ ایسوس C509J را با بهترین قیمت و اطمینان از اصل بودن محصول به صورت اینترنتی از فروشگاه ژینال تهیه کنید. برای اطلاع از قیمت دقیق و به روز محصول میتوانید با کارشناسان ما در ژینال تماس بگیرید. ما به شما این اطمینان را میدهیم که پس از ثبت سفارش محصول را در سریعترین زمان ممکن و در سلامت کامل برای شما ارسال کنیم.

  • MSI WS65
  • شارژ دهی مناسب
  • پردازنده گرافیکی: ۱GB
  • به ترتیب میزان فروش، از زیاد به کم
  • مدل: ۷۴۵ G۵

با بهبودهای امنیتی و عملیاتی در هر آپدیت، مزایای رفع اشکالات و سایر برنامههایی که به نفع کل سیستم است ارائه می شود. اگر آپدیت را انجام ندهید از این موضوعات بهره نمیبرید. اگر رایانه شما در اجرای همزمان دو یا چند برنامه با مشکل مواجه است، ممکن است زمان یک دستگاه جدید فرا رسیده باشد. هنگامی که نمی توانید به سرعت بین برنامه های باز جا به جا شوید، این سیگنالی است که رایانه شما در حال رسیدن به پایان راه خودش است. مشکل مشابهی ممکن است هنگام جابجایی بین برگه های باز در یک مرورگر وب ایجاد شود. به طور معمول، مقصر کند بودن لپتاپ رم ناکافی است، به خصوص اگر برنامه های متعددی برای ذخیره حافظه در حال استفاده باشند. اگر لپتاپ شما زمان زیادی طول می کشد تا بوت یا خاموش شود. می تواند نشانه ای باشد که رایانه شما در آخرین مراحل کارکرد خود قرار دارد و در شرف بازنشستگی است. همچنین ممکن است برنامه های زیادی تنظیم شده باشند که به طور خودکار بارگیری شوند و هر زمان که رایانه خود را راه اندازی می کنید در پس زمینه سیستم عامل اجرا شوند و لپتاپ را کندتر از همیشه کنند.

  • آل این وان همه برندها
  • توضیحات محصول
  • طراحی نازک
  • صفحه نمایش درخشان و باکیفیت
  • بررسی لولای لپ تاپ

پیکربندی ما از سریعترین GPU که برای P50 در دسترس است استفاده می کند ، اما در غیر این صورت بسیار متوسط است. به طور خاص می توان تجهیزات حافظه را ارتقا دادکه در حال حاضر در دسترس می باشد.جالب است که P50 را می توان به یک پردازنده قدرتمندتر از P70 مجهز کرد و گزینه های ذخیره سازی بیشتری نیز وجود دارد. از آنجا که اخیراً هر دو مدل به تازگی راه اندازی شده اند ، ممکن است این موارد هنوز هم موضوعات اصلی باشند. قیمت hp zbook 15 g2 پیکربندی سطح ورود ThinkPad P50 با قیمت مناسب در دسترس هست.. به طور خاص دانشجویان یا کارمندان واجد شرایط علمی می توانند تخفیف بزرگی کسب کنند . به جز ابعاد ، به خصوص ارتفاع ، دو ایستگاه کاری موبایل ، ThinkPad P70 و ThinkPad P50 فعلی ما بسیار مشابه هستند. با این حال ، شاسی می تواند جلوه ای بهتری بگذارد که به دلایل مختلف کاهش می یابد.

 
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.