مقایسه تلویزیون ال جی با سامسونگ

مجله تکنولوژی و بررسی اخبار روی دنیای آی تی و فناوری اطلاعات | اخبار روز دنیا از تازه های تکنولوژی

مقایسه تلویزیون ال جی با سامسونگ

۱۳۴ بازديد
مقایسه تلویزیون ال جی با سامسونگ

در اولین بخش از مقایسه تلویزیون ال جی با سامسونگ، تصمیم داریم این دو تلویزیون را از نظر طراحی با یکدیگر مقایسه کنیم. همانطور که میدانید یکی از مهمترین مولفههایی که کاربران هنگام خرید تلویزیون به آن توجه میکنند، طراحی تلویزیون است؛ چراکه نوع طراحی تلویزیون به عنوان یکی از مهمترین المانهای تاثیرگذار در دکوراسیون منزل به حساب میآید. هر دوی این تلویزیونها از قاب باریک و نازکی برخوردار میباشند، منتهی قابی که در تلویزیون sj800 استفاده شده است، نسبت به تلویزیون js9000 نازکتر است. پس از طراحی یکی دیگر از مهمترین المانهایی که باید در مقایسه تلویزیون ال جی با سامسونگ به آن بپردازیم، کیفیت تصویر است که برای همه کاربران از اهمیت بسزایی برخوردار میباشد. از طرفی ال جی با استفاده از پنل OLED در تلویزیونهای خود توانسته است، رنگ مشکی عمیقتری را به نمایش بگذارد. کمپانی سامسونگ از سیستمعامل اختصاصی TIZEN در تلویزیونهای هوشمند خود استفاده میکند که از سرعت کافی برای اجرای برنامهها برخوردار میباشد؛ به گونهای که میتواند چندین برنامه را به صورت همزمان و بدون تاخیر اجرا کند. به گونهای که هر کاربری میتواند به راحتی و بدون هیچ مشکلی با آن کار کند و از امکاناتی که در اختیارش قرار میدهد استفاده کند؛ در حالیکه ال جی از سیستم عامل اختصاصی خود به نام WebOS بر روی تلویزیون هایش استفاده می کند که امکانات جالب و متنوعی را در اختیار کاربر قرار میدهد؛ از جستجو در اینترنت گرفته تا خرید از فروشگاه های پلی استور، دانلود و نصب بازی و … درواقع کمپانی ال جی سعی دارد تا با طراحی تلویزیونهای ال جی در مدلهای متنوع کاری کند که همه کاربران بتوانند تلویزیونهای ال جی را خریداری کنند. با این وجود اگر بودجه کافی برای خرید تلویزیون ندارید بهتر است اول به سراغ تلویزیون های ال جی بروید اما اگر بودجه کافی دارید، به سراغ تلویزیونهای بالارده سامسونگ بروید.

  • شیوههای پرداخت
  • قیمت کمتر نسبت به تلویزیونهای OLED ال جی
  • یک پورت لن
  • Afraland - 6 ماه پیش
  • سیستم عامل webOS نسخه 5

ایرانمینیا (به نقل از خبرگزاری فارس. ۴ شهریور ۱۳۸۶. دریافتشده در ۷ شهریور ۱۳۸۸. حسین ضیاءآذری، مدیر ورزشگاه آزادی تهران گفت: تا زمانیکه پرسپولیس برای عقد اجارهنامه حاضر نشود، اجازه بازی در این مجموعه را ندارد. ↑ «استادیوم فوتبال - زمین چمن». وبگاه رسمی ورزشگاه آزادی. بایگانیشده از اصلی در ۱۳ سپتامبر ۲۰۰۸. دریافتشده در ۱۲ مهر ۱۳۸۷. ↑ «ظرفیت ورزشگاه اختصاصی پرسپولیس به ۵۰ هزارنفر افزایش مییابد». وبگاه رسمی باشگاه پرسپولیس. ۷ اسفند ۱۳۸۴. بایگانیشده از اصلی در ۱۲ ژانویه ۲۰۰۹. دریافتشده در ۱۲ مهر ۱۳۸۷. ↑ «واگذاری ورزشگاه شهرقدس به پرسپولیس کذب محض است، مسئولان پرسپولیس عجولانه اظهارنظر کردند». خبرگزاری مهر. ۱۴ اسفند ۱۳۸۴. بایگانیشده از اصلی در ۴ نوامبر ۲۰۱۲. دریافتشده در ۱۲ مهر ۱۳۸۷. ↑ «حضور تیم پرسپولیس در ورزشگاه کارگران». وبگاه رسمی باشگاه پرسپولیس. ۱۱ تیر ۱۳۸۷. بایگانیشده از اصلی در ۱۲ ژانویه ۲۰۰۹. دریافتشده در ۲۵ سپتامبر ۲۰۰۹. ↑ ، ترجمهٔ نام مترجم، «مجموعه ورزشی راهآهن در اختیار پرسپولیس قرار گرفت»، روزنامه اعتماد، ش. ↑ «زمین ورزشگاه راهآهن به مدت یکسال در اختیار تیم فوتبال پرسپولیس قرار گرفت».

قبلاً آنها تا حدی مانع از نمایش تصویر از آینه مقعر شده بودند که تا حدودی بزرگتر از صفحه لوله است. جعبه نوری که لوله را در خود جای داده بود نیز برای محافظت از اشعه X تولید شده توسط لوله طراحی شده بود. دو سایز دیگر برای نمایش جلو بر روی صفحه نمایش ۴۴ یا ۵۲ اینچی موجود بود. تفاوت فقط در موقعیت صفحه نمایش لوله نسبت به آینه مقعر و ویژگی نوری لنز اشمیت بود. این سیستم جدید تصاویر قابل قبولی را ارائه میکرد که در نور کم به اندازه کافی روشن بودند. با این حال، تصویر روشن در صفحه نمایش لوله همراه با آن که هنوز به سختی رانده میشود به این معنی است که عمر لوله هنوز بهطور قابل توجهی کمتر از لولههای دید مستقیم معاصر است. یک مجموعه پروجکشن عقب حداقل به یک یا دو لوله جایگزین در طول عمر خود نیاز دارد. این ناراحتی تا حدودی با قیمت نسبتاً پایین لوله در مقایسه با نسخههای بزرگتر با دید مستقیم جبران شد، تا حدی به دلیل مقادیری که باید در آنها تولید میشد، به علاوه این واقعیت که تعویض آنها نسبتاً آسان بود.

تلویزیون سامسونگ اصل

پس از انجام این تنظیم مجدد، باید دوباره ریموت را با تلویزیون جفت کنید. باتری ها را از کنترل از راه دور خارج کنید. تلویزیون را در حالی که روشن است از برق بکشید. اگر تلویزیون دارای جعبه One Connect است، آن را نیز از برق بکشید. کنترل های لمسی را تمیز کنید. از یک پارچه میکروفیبر برای پاک کردن کنترل های لمسی روی قاب تلویزیون استفاده کنید. تلویزیون را دوباره وصل کنید. اگر مشکل همچنان ادامه داشت، برای درخواست خدمات با آی پی امداد تماس بگیرید. باتری های کنترل از راه دور را تعویض کنید. اگر رفتار غیرعادی دوباره شروع شود، کنترل از راه دور شما مشکل دارد و باید تعویض شود. ریموت را ریست کنید. باتری ها را بردارید و سپس دکمه پاور را به مدت 8 ثانیه فشار دهید تا ریموت ریست شود. سپس باتری ها را دوباره قرار دهید و دوباره از کنترل از راه دور استفاده کنید. بررسی کنید که آیا کنترل از راه دور سیگنال مادون قرمز (IR) ارسال می کند.

قیمت تلویزیون سامسونگ اصل کره

همان طور که مطلع هستید برند سامسونگ برندی نام دار در میان کل جهان است و با تولیدات خود در زمینه ی محصولات خانگی و تلویزیون جایگاه پیشتازی را به خود اختصاص داده است. مراکز رسمی پشتیبانی شرکت سامسونگ در سراسر جهان مشغول به فعالیت هستند و کارشناسانی مجرب و توانمند همراه با تکنسین های متخصص آن مستعد هستند تا خدماتی نوین را برای رفاه حال مشتریان ارائه دهند. کاربران عزیز شما می توانید از طریق تماس با پشتیبانی سامسونگ از خدمات وسیعی که به شما ارائه می دهند استفاده کنید. در این مجموعه ی پشتیبانی کارشناسان و مهندسان حرفه ای باتجربه زیادی که سخت کوشی می کنند قادر هستند بهترین راهنمایی و خدمات را به شما ارائه دهند. این مجموعه در تلاش هستند هر گونه سوال و ابهاماتی را که برای کاربران پیش آمده است را برطرف نمایند و هم چنین خدماتی در زمینه ی فروش, moloudimall.com تعمیر و بازیابی محصول را در اختیار کاربران قرار میدهند. تمام فعالیت های این مجموعه در کمترین بازه زمانی با بیشترین سرعت و کمترین هزینه برای رضایت کاربران اعمال خواهد شد.

این نوع از یخچال فریزر هنوز هم طرفداران خاص خودش را دارد. این نوع از یخچالفریزرها بسیار مورد اقبال قرار گرفتهاند. مهمترین دلایل آن هم جاداری بسیار و همچنین شکیل یا لاکچری بودن آن است. در این نوع از یخچال و فریزر، یخچال و فریزر یک تکه بوده ولی از یکدیگر با دربهایی جدا میشوند. برخی از مدلهای آن دارای فریزر کشویی در قسمت پایین است و برخی دیگر نیز دو در بالا برای یخچال و دو در پایین برای فریزر دارند. این نوع از یخچال و فریزر را بیشتر به خانوادههایی که جمعیت بالا و همچنین فضای نسبتا بزرگی در آشپزخانه دارند، توصیه میشود. یخچال فریزرها بر حسب ساده بودن یا امکانات متعدد داشتن، فوت و اندازهی یخچال، برند و کارخانهی تولیدی و ایرانی و خارجی بودنشان، دارای قیمتهای متفاوتاند. برخی از یخچالفریزرها سادهاند، یعنی امکانات متعددی ندارند و فقط همان کاربرد اصلی یخچال و فریزر یعنی سرمایش مواد خوراکی را بر عهدهدارند که مسلما قیمت ارزانتری نسبت به انواع لاکچری و پرکاربردشان دارند.

این تلویزیون دارای تکنولوژی HDR است و توانایی نمایش محتوای HDR را دارد. سامسونگ برای بهبود کنتراست تصاویر از تکنولوژی Mega Contrast در این تلویزیون استفاده نموده است و عملکرد آن نیز به نسبت خوب است. همچنین این تلویزیون برای کنترل نور پس زمینه و ایجاد کنتراست تصویر بیشتر از تکنولوژی Micro Dimming Pro نیز برخوردار است. همچنین به کمک تکنولوژی Contrast Enhancer کنتراست تصاویر را بهبود نیز می دهد. تلویزیون HD سامسونگ T5300 دارای تکنولوژی PurColor می باشد و توانایی نمایش طیف گسترده ای از رنگ ها را دارد. تلویزیون ال ای دی سامسونگ T5300 دارای تکنولوژی Ultra Clean View است و نویز تصاویر را از بین می برد تا شاهد تصاویر با کیفیتی باشید. تلویزیون 32T5300 دارای سیستم صوتی 2 کاناله است و بلندگوهای آن در مجموع از توان خروجی 10 وات برخوردار است که برای یک تلویزیون 32 اینچ مناسب خرید تلویزیون 32 اینچ با بهترین قیمت است. سامسونگ به کمک تکنولوژی Dolby Digital Plus کیفیت صدای خروجی تلویزیون را بهبود می بخشد. این تلویزیون دارای قابلیت Multiroom Link است و به شما اجازه می دهد تا آهنگ های خود را از بلندگوهای مختلفی که در یک شبکه وایفای وجود دارند، پخش نمایید.

  • پورت ورودی USB نسخه 2.0
  • عدم برخورداری از فناوری adaptive sound
  • نمایش همه محصولات پرینتر و پلاتر
  • پشتیبانی از HID داخلی
  • درباره ما
  • دارای حالت تصویر فیلم یا Film Mode مناسب برای تماشای فیلم
  • پشتیبانی از بلندگوهای هوشمند

می توانیم مدل های NANO90 و X85J را به صورت تقریبی با این مدل کیولد سامسونگ در یک سطح بررسی کنیم که همگی تا حدودی مشخصات مشابه ولی با تفاوت هایی قابل تامل دارند. تلویزیون 55 اینچ سامسونگ Q70A در بازه قیمتی 22-24 میلیون (این قیمت بروز نیست) قرار دارد و با بررسی های انجام شده بین مدل های موجود می توانیم بگوییم از مشخصات و قابلیت های بسیار خوبی تلویزیون سامسونگ برخوردار است. البته نباید فراموش کرد که رقابت بین تلویزیون های موجود بسیار بالاست و هر برند تمام سعی خود را در ارتقاء کیفیت و کارایی تولیداتش انجام می دهد. از تلویزیون کیولد انتظار روشنایی زیادی داریم ولی از بابت کنتراست خیلی نمی شود روی آن ها حساب باز کرد. در یکی دو سال اخیر سامسونگ حسابی روی تلویزیون های نئوکیولد مانور داده تا کنتراست نیز ارتقاء پیدا کند، همین باعث شده تا کمی دستکاری در تولید تلویزیون های کیولد باعث تقویت کنتراست آن ها نیز شود. کیفیت تصویر فورکی با رنگ هایی زنده، روشن و غنی در صفحه ظاهر می شود که از نرخ تازه سازی بالایی هم برخوردار است.

لرزش تصاویر در صحنه های اکشن یا سریع به علت خاموش نشدن پیکسل ها میباشد. فناوری Motion Xcelerator با خاموش کردن نور پس زمینه باعث میشود تا صحنه ها بدون لرزش نمایش داده شوند. بنابراین تصاویر صاف و روان پخش میشوند و از تاری آنها جلوگیری خواهد شد. تلویزیون AU8000 دارای تکنولوژی های متعددی در زمینه بهبود کیفیت تصویر و ارائه بهتر آن است. این تکنولوژی ها همگی در کنار هم مجموعه کاملی را تشکیل می دهد تا بهترین بازده را از اون نشان دهند. در میان تکنولوژی ها این تلویزیون، تکنولوژی HDR در تلویزیون 4K سامسونگ 50AU8000 به چشم می خورد. تکنولوژی HDR یا High Dynamic Range باعث افزایش کنتراست، تنظیم درخشندگی، تنظیم تاریکی و رنگ تصاویر می شود تا شاهد جزئیات بهتر و بیشتری باشید. پشتیبانی می کند. این فرمت ها بصورت لحظه به لحظه سیگنال های محتوای HDR را پردازش می کنند و کیفیت تصویر را بهبود می بخشند. استاندارد HDR در مقایسه با SDR، طیف بیشتری از کنتراست را پوشش خواهد داد.

در سال ۱۳۸۴ نیز خبری دربارهٔ خرید ورزشگاه و راهاندازی شرکت هواپیمایی توسط باشگاه منتشر شدهبود که انجام نگرفت. همچنین ورزشگاه شهید کاظمی که در کنار بزرگراه آزادگان قرار دارد اکنون در اختیار این باشگاه میباشد. پرسپولیس یک واژهٔ یونانی به معنای شهر پارسی است که از دو واژهٔ «پرس» (به یونانی: Πέρσης) به معنای پارسی و «پولیس» (به یونانی: Πόλις) به معنای شهر تشکیل شدهاست. یونانیان باستان به پارسه یا تخت جمشید، پایتخت دودمان هخامنشیان، پرسپولیس میگفتند. در سال ۱۳۶۰، سازمان تربیت بدنی نام بولینگ عبده را به مجموعه ورزشی شهید چمران تغییر داد و قرار شد پرسپولیس از سال ۱۳۶۱، با نام دیگری فعالیت کند. بازیکنان در اعتراض به این تصمیم، در بازی با هما در جام باشگاههای تهران حاضر نشدند و قهرمانی این مسابقات را از دست دادند. در دی ۱۳۶۵، پرسپولیس تحت پوشش بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی قرار گرفت. بنیاد مستضعفان تصمیم گرفت نام تیم را به «آزادی» تغییر دهد.

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد تلویزیون اندرویدی سامسونگ لطفا از سایت ما دیدن کنید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.